lördag 21 juli 2012

The End...

Jag har funderat ett tag nu och har bestämt mig för att sluta blogga. All min lust hsr tagit slut och kan inte få mig att skriva intressanta inlägg längre. Känns lite synd eftersom jag började innan det bästa i mitt liv kom till världen! Man har kunnat följa hennes utveckling och det är som en dagbok som man kan gå tillbaka och kolla i. Vill tacka alla som följt vårat liv i 5 år.

Avslutar på topp när W fyllt 5 år och lärt sig cykla! Sedan är det oxå min namnsdag idag, kan det passa bättre?

Tackar er alla med kärlek!

4 kommentarer:

Jörgen Ryman sa...

Vad tråkigt jag har haft nöjet att följa den med jättefina bilder och mycket bra texter. Jag och många med mig kommer att sakna den mycket. Tack för allt fint

Anonym sa...

Tackar för allt du delgett oss läsarfråga uunder dessa år. Vi hörs kram Kicki

Anonym sa...

trist att du känner så, men förstår dig. Jag kommer lägga upp lite bilder som ev dina läsare kan vara intresserade av att följa på följande adress..http://dayviews.com/wilmaspappa

Mvh

Putte

Åsa sa...

Nej vad tråkigt Hanna. Jag är inne och läser med jäman mellanrum, men å andra sidan ser jag dig på FB

Kram Åsa A